poniedziałek, sierpnia 22, 2016

SZEŚĆ DZIESIĄTEK

Witajcie. Tym razem zamieszczam gadżety urodzinowe jakie zdażyło mi się zrobić przy okazji okrągłych urodzin. Wszystkie wybrane i utworzone motywy wydrukowałam na papierze fotograficznym. Muszę przyznać, że na żywo efekt bardzo zadowalający :) 


Inspiracje dość mocno zaczerpnięte z netu ;) ale to naprawdę dobry pomysł kiedy mamy mało czasu i nie mamy dostępu do gotowców ze sklepu...


Jeśli komuś z Was przydadzą się dekoracje tego typu - to poniżej zamieszczam pliki do przerobienia. Są one przygotowane na papier foto o rozmiarze 10x15. 


Po wydrukowaniu i wycięciu obrazów mozemy:
  • dokleić do nich (przy pomocy goracego kleju) przezroczyste słomki - wtedy nadadzą się do udekorowania słodkości czy też do wbicia w kwiaty 
  • zrobić dziurkaczem otworki i przeciągnąć przez nie wstążkę - będą wtedy fajnymi zawieszkami, które możemy doczepić do prezentu.
43

11 komentarzy:

  1. Fajne te dekoracje, bardzo wesołe :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołe towarzystwo to i dekoracje wesołe :) Kliknięte.

      Usuń
  2. Fajne dekoracje i właśnie super takie coś doczepić do prezentu:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so inspiring, love your idea!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło (nie)Stara Kobieto, że mnie odwiedziłas i że Ci się spodobało :)

      Usuń
  5. Jej Świetne dekoracje :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń