czwartek, maja 21, 2015

SZTRUKSOWA MINI

Co tu uszyć jak się ma mało materiału... hm... może mini? 

Tym razem pokazuję sztruksową spódniczkę uszytą jakiś czas temu. 
Jest to bardzo prosta mini. Składa się tylko z dwóch kawałków materiału. Z przodu i z tyłu po cztery zaszewki a zamek wszyty z boku. Jeśli chodzi o podszycie góry to troszkę za wąskie i troszkę się strzępi ale umówmy się, że 'z wierzchu' nie widać ;) (jakoś zabrakło mi materiału a nie pomyślałam żeby użyć innego... ).

  Jest więc mini z minimalnej ilości brązowego elastycznego sztruksu. Pozdrawiam :)
38

13 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś taką samą :) Młodsza siostra mi uszyła. Twoja bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a może Twoja siostra też ma bloga na którym można podziwiać jej uszytki?

      Usuń
  2. Nice skirt!!! thank you so much for your visit!!! new follower!!!
    Have a wonderful weekend!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym umieć szyć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie, może Ci się spodoba :) chcieć to móc !

      Usuń
  4. Pięknie uszyłaś tą mini i jest całkowicie w moim stylu. Nosiłabym bardzo chętnie:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym tylko potrafiła szyć na maszynie... ;) ale nie umiem. Może by tak samą igłą i nitką? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś właśnie 'samą igłą i nitką' uszyłam dziewczęcą sukieneczkę :)) szkoda że nie mam jej na zdjęciu :(

      Usuń
  6. Jeśli ma zaszewki i zamek, to wcale nie taka prosta ;-) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze i prosta ale jednak trzeba ja bylo uszyc i musi tez na kogos pasowac,,wiec to juz praca tworcza..podoba mi sie struks i aksamit.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  8. Noc Majowa i Alicja Thomas - dziękuję Wam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń