niedziela, września 28, 2014

FILCOWY MIŚ - ZESTAW ZRÓB TO SAM

Zestawy maskotek do zszycia i wypełnienia pojawiają się w sklepach już od dłuższego czasu ale jakoś dopiero teraz wpadły mi w ręce.
Zestaw polecam dla małych i dużych. Zrobiłam maskotkę w 1 wieczór (podczas oglądania tv).


Świetne rozwiązanie - dziurki i plastikowa bezpieczna igła dla dzieci. Przepychanie jej niestety przyprawiło mnie trochę o ból palców ale przecież dziecko nie robi takiego misia w jeden dzień (chyba?) tylko trochę dłużej.
Małym minusem jest to, że zabrakło mi ok 20 cm nici (albo było jej za mało albo źle roplanowałam użycie) na szczęście miałam jakąś mulinę w zapasach, niestety jednak miś ma kawałek lewej łapki obszytej innym kolorem... to nic ;)
W sklepie szukałam także wzoru małpy ale nie było :(
Kiedy byłam małą dziewczynką nie było takich zabawek.
31

9 komentarzy:

  1. Córka mi kilka takich gotowców przywiozła z Japonii. Tam są bardzo popularne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całkiem fajna zabawa dla małych i dużch więc popularność zrozumiała ;) u nas ostatnio natrafiłam na podobne w księgarni matras.

      Usuń
  2. Prosze jakie ulatwienie ja sama wycinam z filcu takie zabaweczki a potem bawie sie w zszywanie - uroczy bury mis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) (s)tworki są bardzo oryginalne! Ostatnie Twoje smakołyki bardzo mi się spodobały a pomysł na herbatki z cytrynką po prostu wygrywa!

      Usuń
  3. Też nie wiedziałam, że można coś takiego dostać, a tu proszę, jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze nie widziałam ani nie wiedziałam że coś takiego istnieje.
    Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ostatnio właśnie w Matrasie takie i naszła mnie ta sama refleksja ("Heeeej, to nie fair! Jak na byłam mała to takich nie było:/") ;)
    Piękny wyszedł Ci ten miś. Bardzo starannie wykonany, to widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) No tak, dzieci mają teraz raj w wyborze zabawek diy ;)

      Usuń